Kasacje, koniec Jelczy M121
24 kwietnia na złom wywiezione zostały dwa autobusy. Pierwszym z nich jest Jelcz 120M #592. Pojazd zadebiutował na ulicach Płocka w październiku 1993 r. jako pierwszy w historii pomalowany w miejskie barwy. Przyjechał do Płocka nieco później od dostarczonych jeszcze w klasycznych barwach Jelczy #585-591 i #593-596. Wyróżniał się bardzo mocno wśród czerwonych pojazdów (pierwszy raz zastosowano klejone numery taborowe). W 2004 r. przeszedł naprawę, podczas której otrzymał granatowe malowanie pod reklamę.
Drugim z odholowanych autobusów jest Ikarus 280.70H #621. Wyprodukowany został w 1995 r, a po 11 latach przeszedł naprawę główną. Jest to już trzeci skasowany “bizon”. W eksploatacji pozostaje jeszcze 7 egzemplarzy.
Do kasacji odstawiono też Jelcza #579, który był pierwszym zakupionym Jelczem 120M (w 1992 r.) przez płockiego przewoźnika. W 2002 r. został odbudowany w Solcu Kujawskim.
Kolejnym z odstawionych autobusów jest Jelcz M121M #632. W 1997 r. został odkupiony od fabryki w Jelczu-Laskowicach jako pojazd testowy. W 2007 r. wykonano mu naprawę główną. Mimo nadal sprawnego silnika, kratownica nie wytrzymała 15-letniej eksploatacji. Autobus straszył już swoim wyglądem i korozją. Był to ostatni z pięciu Jelczy tego typu kupionych do naszego miasta. Tym samym eksploatacja modelu M121 (zarówno w wersji M, jak i MB) odchodzi do historii [czytaj więcej o tych autobusach].