Testy Kapeny
W dniach 27-28 (weekend) września 2003 r. testowano mini-busa Kapena Thesi City, mogącego zabrać jedynie 30 osób. Busik wyposażony był w silnik Iveco (budowany jest na podwoziu Iveco TurboDaily), dwie pary drzwi, w układzie: 0- 1 (dwuczęściowe) – 2 (czterosegmentowe). Niestety tylko na wysokości tylnich drzwi pojazd jest niskopodłogowy – do reszty pojazdu trzeba pokonać jeden stopień. Autobus testowany w Płocku miał nieczynną przednią tablicę, w wyniku czego za przednią szybą umieszczano zastępczą kartkę z numerem – zupełnie nie widoczną po zmroku oraz nie posiadał tablicy bocznej – co było prawdopodobną przyczyną, iż wiele osób nie wsiadało sądząc że to nie miejski autobus. Pojazd nie posiadał kasowników, więc wszyscy którzy mieli okazję nim jechać, musieli przypomnieć sobie czasy, gdy jeździł konduktor kasujący bilety – siedział na pierwszym siedzeniu po prawej stronie i przybijał na bilecie datę pieczątką. Testy tak małego autobusu wzbudzały nie małe zdziwienie wśród podróżnych i przechodniów. Do busika, którego można było spotkać m.in. na linii 8, 12, 28, kierowca wpuszczał tylko przednimi drzwiami.