#342 | Volvo 7700 Hybrid
17 grudnia 2012 r. na jazdy testowe zawitało białe Volvo 7700 Hybrid (rej. DW 217PF) należące do Volvo Wrocław. Pojazd dostał tymczasowy numer taborowy 342. Autobus został wyprodukowany w 2011 r. i zanim dotarł do Płocka był testowany w kilku polskich miastach. Jest niskopodłogowy na całej długości, klimatyzowany oraz wyposażony w system informacji pasażerskiej Mobitec. Na pokład może zabrać maksymalnie 90 pasażerów. Napęd zapewniają równolegle silnik elektryczny i spalinowy, m.in. dzięki funkcji start-stop, która wyłącza silnik diesla na postoju. Ruszając z przystanku lub ze skrzyżowania autobus wykorzystuje napęd elektryczny, dzięki czemu manewr ten jest bardzo cichy i ekologiczny. Po osiągnięciu prędkości ok. 20km/h uaktywnia się napęd tradycyjny. Jak podaje producent hybrydowe Volvo zużywa do 40% mniej paliwa (średnio 26,7 l/100 km). Pojazd wyposażony jest w akumulatory litowo-jonowe z układem kontroli temperatury, 12-biegową zautomatyzowaną skrzynię biegów Volvo I-Shift, silnik elektryczny I-SAM o mocy 160 KM oraz 5-litrowy silnik diesla Volvo D5F o mocy 210 KM. W Płocku testowany był do 2 stycznia 2013 r.