Linie pospieszne
Pierwszą w historii linią pospieszną była uruchomiona eksperymentalnie 19 kwietnia 1993 r. linia A. Uruchomiono ją na trasie Podolszyce Północ (z nieistniejącej już pętli na Armii Krajowej) – Armii Krajowej – Wyszogrodzka – Piłsudskiego – Jachowicza – Kobylińskiego – Dobrzyńska – Medyczna – Winiary, a autobus zatrzymywał się tylko na wyznaczonych przystankach po trasie: Podoszyce Pn, Cotex, Petropol, Dobrzyńska (Skarpa), Winiary Szpital. Cena za przejazd stanowiła 150% ceny normalnego biletu. Oznaczenie tej linii na oznacznikach przystankowych, rozkładach oraz na autobusach (na drewnianych tekturkach – jak dla linii uruchamianych próbnie) były w kolorze czerwonym. Do korzystania z tej linii miały zachęcić umieszczane w autobusach naklejki (poniżej). Na przełomie sierpnia-września 1993 r. linię zlikwidowano.
W 2002 r. powrócono do pomysłu linii pospiesznej. Tym razem zdecydowano się na połączenie Podolszyc z Orlenem. Linia oznaczona jako 35P przetrwała do wakacji 2003 r. We wrześniu 2011 r. odbyły się 2-dniowe testy pospiesznego połączenia dla linii 35.
Wraz z wprowadzeniem nowego układu komunikacyjnego (30 wreześnia 2012 r.) uruchomiono linię pospieszną będącą kontynuacją linii 35P, jednak oznaczono ją literą A.
29 października 2018 r. ruszyła druga linia pospieszna – B. Podobnie, jak linia A, łączy Podolszyce z Orlenem, jednak jej trasa biegnie przez obwodnicę.