Kolejny Autosan na testach
7 sierpnia do zajezdni dotarł na 2-tygodniowe testy Autosan SanCity 12LF (rej. RSA 31080). Autobus ma 12 metrów, jest 3-drzwiowy (w układzie 2-2-2) i niskopodłogowy na całej długości. Demonstracyjny egzemplarz wyprodukowany został w 2016 roku, a jego pierwsza rejestracja miała miejsce na początku 2017 r. Do Płocka przyjechał prosto z testów w Radomiu. Napędzany jest silnikiem Cummins ISB6.7E6280B o mocy 277 KM i pojemności 6,7 l. w zabudowie wieżowej, spełniającym normę emisji spalin Euro VI. Wnętrze pojazdu jest klimatyzowane, a na pokład może zabrać maksymalnie 105 osób, w tym 31 na miejscach siedzących. Pomiędzy pierwszymi a drugimi drzwiami znajdują się 4 rzędy siedzeń, w tym aż 3 ustawione tyłem do kierunku do jazdy, co z pewnością nie przypadnie do gustu pasażerom. Wnętrze autobusu jest bardzo jasne i przestronne, m.in. dzięki dodatkowym szybom umieszczonym nad oknami. Pojazd wyposażony jest w informację pasażerską firmy R&G, a także ładowarki USB. Kierowca ma do dyspozycji pulpit VDO nowej generacji, a jego miejsce pracy zabudowane jest półotwartą kabiną. Autosan otrzymał w Płocku numer taborowy 352, a w jego wnętrzu zamontowany został biletomat.
Premiera Autosana 12LF miała miejsce w maju 2010 roku. Jest to już drugi autobus tej marki (po modelu 9-metrowym) testowany przez KM w krótkim odstępie czasu.
Pomijając zasadność i pokrętną logikę nadawania (czyli dublowania) przez KM numerów taborowych pojazdom testowym i zastępczym, los sprawił, że oba demonstracyjne Autosany otrzymały numery, które kiedyś woziły już na sobie również autobusy spod znaku bociana. Zarówno #350, jak i #352 były to Autosany H9-35, które służyły w Płocku na przełomie lat 70-tych i 80-tych.