Kasacje, koniec Jelczy 120MM/1
W maju do kasacji odstawiono kolejnych 6 autobusów.
Jelcze PR110M #501, #569, #571. Pierwszy z nich miał najniższy numer taborowy wśród eksploatowanych pojazdów – służył płockiej komunikacji aż 28 lat! W tym czasie przeszedł dwie naprawy główne w KZNS w 1992 i 2000 roku. Pozostałe dwa wyprodukowane zostały w 1992 r, a naprawę główną wykonano im po 7 latach. Aktualnie w ruchu pozostaje 5 Jelczy tego typu.
Jelcza 120MM/1 #598. Ostatni z dwóch tego typu autobusów w Płocku, co wiąże się z końcem eksploatacji tego modelu. Były to pierwsze pojazdy w naszym mieście przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, z automatyczną skrzynią biegów i silnikiem MANa. Wyprodukowany został w 1994 r, natomiast na przełomie lat 1999 i 2000 wyjęto z niego windę, a w 2003 r. zamontowano silnik z Mielca i manualną skrzynię biegów. [więcej o Jelczach 120MM/1]
Ikarusy 280.70H #618, #622. Wyprodukowane w 1995 r. Pierwszy z nich przeszedł naprawę główną w 2005 r, a drugi miał naprawę bieżącą w 2003 r. W eksploatacji pozostaje już tylko 5 “bizonów”.
Łączna liczba taboru (licząc jedynie autobusy miejskie) spadła do 109 sztuk. Jest to najmniejsza ilość od 1980 r, kiedy to w eksploatacji było 105 pojazdów.