Koniec MANów drugiej generacji
13 września zajezdnię opuścił Gräf & Stift NL222 #687, a dzień później #686. Oba pojazdy wyprodukowane zostały w 1996 r., a do Płocka trafiły w 2008 r.
Tym samym zakończył się trwający 12 lat okres eksploatacji MANów drugiej generacji, których łącznie było 11 sztuk. Jako pierwsze do taboru w 2006 r. dołączyły cztery sprowadzone przegubowe NG272, oraz NL222 #674. W 2008 r. zdecydowano się na zakup pięciu kolejnych autobusów tego typu (#684-688), które ostatecznie okazały się pojazdami marki Gräf & Stift. Były to autobusy 2-drzwiowe, które wyróżniały się m.in. zielonymi rurkami w przestrzeni pasażerskiej. Dwa miesiące później dołączył jeszcze jeden egzemplarz o numerze 689, który w latach 2008 – 2015 pełnił funkcję krwiobusa.
W taborze pozostają obecnie 24 autobusy spod znaku lwa, wszystkie trzeciej generacji.