Numer taborowy w aplikacjach mobilnych
Od 1 stycznia zmianie uległy zasady zakupu biletu przez aplikacje mobilne. Podczas zakupu biletów jednoprzejazdowych przesiadkowych, 24-godzinnych oraz weekendowych we wszystkich aplikacjach mobilnych (PłocKArta, MoBilet oraz Mpay) trzeba wpisać numer taborowy autobusu, którym podróżujemy.
W związku z tym usystematyzowane zostało oznakowanie wewnątrz pojazdów. Dotychczas numer taborowy znajdował się jedynie z przodu autobusu w różnych miejscach (bywał on mniej lub bardziej widoczny, a zdarzały się przypadki, że go w ogóle brakowało). Obecnie otrzymał on stałe miejsce na tylnej ścianie kabiny kierowcy. Dodatkowo numery taborowe pojawiły się na wysokości drugich drzwi (w postaci piktogramu nad biletomatem), a także z tyłu pojazdu.
Od nowego roku kontrolerzy podczas wsiadania do autobusu wprowadzają jego numer taborowy, po czym aplikacje mobilne są blokowane dla danego pojazdu.