Linia 35P
LINIA POSPIESZNA | |
29.11.1999 | Linię uruchomiono w wyniku przeprowadzonej ankiety wśród podróżujących na kombinat. Większość skarżyła się na przepełnione autobusy linii nr 35. Utworzono więc bliźniaczą linię 35P, która choć jechała po tej samej trasie co 35, to zatrzymywała się tylko przy bramach Petrochemii i dopiero na Podolszycach. Linia miała więc charakter pospieszny. Rano wykonywane były 3 kursy w stronę Petrochemii (od 09.12.2002 tylko 2), a po południu jeden na Podolszyce Zielony Jar – Armii Krajowej – Wyszogrodzka – Piłsudskiego – Jachowicza – Kobylińskiego – Łukasiewicza – Brama II – Brama I Linia obsługiwała przystanki: Zielony Jar – Armii Krajowej Roweckiego – Armii Krajowej Hubalczyków – Armii Krajowej Łączniczek – Armii Krajowej Wyszogrodzka – Wyszogrodzka Armii Krajowej – Brama II – Brama I (i z powrotem tak samo) |
2002 | Jana Pawła II-Mazura – Zielony Jar – Armii Krajowej – Wyszogrodzka – Piłsudskiego – Jachowicza – Kobylińskiego – Łukasiewicza – Brama II – Brama I Doszły dwa nowe przystanki: Jana Pawła II-Mazura i Armii Krajowej Sikorskiego |
01.07.2003 | linia zawieszona (pierwotnie tylko na wakacje, po wakacjach jednak nie powróciła) |
22.09.2011 | Linię uruchomiono na 2 dni (22 i 23 września) z okazji “Dnia bez samochodu”. Odjazdy z Mazura: 05:10, 05:56, 06:18, 13:00, z Bramy I: 14:08, 15:08. Autobusy jechały trasą linii 35, z tym że zatrzymywały się na wszystkich przystankach na Podolszycach, a następnie jedynie na przystanku Jachowicza Bielska oraz na Bramie II i I. |
30.09.2012 | powrócono do koncepcji pospiesznej linii do Orlenu – oznaczając ją jako A |