Linia 34

LINIA MIEJSKA
01.02.1994 uruchomiona w wyniku przenumerowania linii W-4, tym samym straciła statut linii wyłącznie pracowniczej
Petrochemia Brama I (wybrane kursy) – Chemików – Petrochemia Brama II – Łukasiewicza – Gwardii Ludowej – Chopina – Lachmana – Banacha (powrót Otolińska – Chopina)
1998? Petrochemia Brama I (wybrane kursy) – Chemików – Petrochemia Brama II – Łukasiewicza – Gwardii Ludowej – Chopina – Lachmana – Otolińska przejazd PKP
03.04.2000 trasa bez zmian
PKN Orlen Brama I (wybrane kursy) – Chemików – PKN Orlen Brama II – Łukasiewicza – Gwardii Ludowej – Chopina – Lachmana – Otolińska przejazd PKP
01.07.2005 PKN Orlen Brama I (wybrane kursy) – Chemików – PKN Orlen Brama II – Łukasiewicza – Gwardii Ludowej – Chopina – Lachmana – Banacha (powrót Otolińska – Chopina)
29.06.2011 Lachmana – Banacha – Otolińska – Chopina (powrót: Lachmana) – Gwardii Ludowej – 7 czerwca 1991 – Łukasiewicza – PKN Orlen Brama II (wybrane kursy) – (wybrane kursy Długa – Długa PGB) – Chemików – PKN Orlen Brama I
01.08.2012 linia zawieszona
LINIA PODMIEJSKA
01.10.2015 Podolszyce – Armii Krajowej – Żyzna – Nowe Boryszewo – Stróżewko – Stare Boryszewo (powrót Stare Boryszewo – Żyzna, bez przejazdu przez Stróżewko)
02.01.2016 Podolszyce – Armii Krajowej – Żyzna – Nowe Boryszewo – Stróżewko – Stare Boryszewo (powrót Stare Boryszewo – Żyzna, bez przejazdu przez Stróżewko) – Rogozino
09.04.2016 Podolszyce – Czwartaków – Armii Krajowej – Żyzna – Nowe Boryszewo – Stróżewko – Stare Boryszewo (powrót Stare Boryszewo – Żyzna, bez przejazdu przez Stróżewko) – Rogozino
02.07.2016 linia zawieszona na czas wakacji
07.01.2017 zawieszona, przenumerowana na linię 120

Zobacz zdjęcia autobusów na tej linii