Najdłuższy i najkrótszy czas eksploatacji

 TYP NAJDŁUŻEJ NAJKRÓCEJ
nr taborowy okres nr taborowy okres
Jelcz AP02 / 021 218 8 lat 309 1 rok
Jelcz MEX 272 215 7 lat 282, 303, 305, 331, 336 2 lata
Autosan H9-35 296 7 lat 287 mniej niż rok
Jelcz PR110 505 29 lat 469 mniej niż rok
Jelcz M11 528, 546 * 20 lat 545 13 lat
Ikarus 280.26 / 280.70H 563 **, 617, 623 23 lata 488-491,
494-497, 526
11 lat
Jelcz 120M / 120MM/1 583 21 lat 718-722 8 lat
Jelcz M121M / M121MB 632 15 lat 635 12 lat
Jelcz M181MB / M181MB/3 630 16 lat 678-679 12 lat i nadal
Neoplan N4020td 634 21 lat 633 20 lat
Solaris Urbino 12
638 19 lat 752 2 lata i nadal
MAN NL223 / NL263 / NL283 649-651 15 lat i nadal 698′ 6 lat i nadal
Kapena Thesi City 652-654 15 lat i nadal
MAN NG272 662, 672-673 12 lat 663 10 lat
Mercedes O345 Conecto 664-669 13 lat i nadal
MAN / Gräf & Stift NL222 674 12 lat 688 9 lat
Neoplan N4014NF 676-677 6 lat
MAN NL313-15 690-691 11 lat i nadal
Solaris Urbino 18 707 10 lat i nadal 749 4 lata i nadal
Neoplan N4021 710-711 9 lat i nadal
Solaris Urbino IV 12 Hybrid
753-769 od 09.2018
Solaris Urbino IV 18 Hybrid
770-777 od 09.2018
W statystyce nie uwzględniono autobusów San 
* 12 lat liniowo + 8 lat jako pogotowie | ** 16 lat liniowo + 7 lat jako pogotowie

 Stan na dzień: 25.03.2019

Back to top button