Reklamy i dopłaty

Na początku na odwrocie biletów (0,35 zł) widniał wielki napis „WYKORZYSTANEGO BILETU ODSTĘPOWAĆ NIE WOLNO” oraz wąski pionowy czerwony pasek. Z kolei na odwrocie biletów z flagą płocką w tle znajdował się zielony pasek na całą szerokość oraz połowę wysokości biletu. Pierwsze reklamy pojawiły się na odwrocie niebieskich biletów (0,80 zł). Była to reklama własna Komunikacji Miejskiej. Reklama ta już na stałe zagościła na odwrocie płockich biletów. Co pewien czas znajdowały się jednak firmy, które wykupowały tylną powierzchnię biletu. Poniżej przedstawiamy, jak wyglądały te reklamy.

Ukazane reklamy nie mają na celu promowania żadnych produktów, ani przedsiębiorstw.

Poniższe bilety są specyficzne, o bardzo niskich nominałach. Spowodowane jest to tym, iż przy podwyżkach cen przez jakiś czas były jeszcze w obiegu bilety o poprzednich nominałach. Aby umożliwić ich wykorzystanie Komunikacja wypuszczała bilety, które uzupełniały ich wartość do obowiązującej po podwyżce. Dla przykładu przy podwyżce z 1 zł na 1,20 zł dla biletów normalnych wypuszczano bilety po 0,20 zł, a dla ulgowych po 0,10 zł. Najwyższy nominał na biletach powyżej to 0,75 zł. Służył on do tego, by z biletu z ulgą 40% za 1,15 zł skompletować bilet normalny za 1,90 zł.